Regler for klubmesterskab for Blistrup og Omegns rideklub

1)      Mesterskabet er åben for medlemmer af Blis, der har været betalende medlemmer mindst 3 måned før stævnet, og starter for Blis i alle tilfælde hvor det er muligt.

2)      Der afholdes et mesterskab for ponyer og et mesterskab for heste. Pony: Alle rider mod alle uanset klasse. Hest: Alle rider mod alle uanset klasse. Dog vil resultatet blive multipliceret med sværhedsgraden man rider.

3)      Der må kun rides 1 klasse i mesterskabet Ingen ryttere må starte mere end 1 gang i klubmesterskabsklassen.

4)      Såfremt der ved stævnet er begrænsning på max. Antal starter SKAL ryttere der ønsker at starte klubmesterskab have førsteprioritet

5)      Den ekvipage, henholdvis hest og pony, der opnår højeste gennemsnitlig % af max summen er vinder.

6)      Ved 2 eller flere med samme % af max summen, vil begge ekvipager blive klubmestre.

7)     Alle programmer fra LD1 til MBO kan rides. Man rider det højeste program man har startet til minimum 65% i indeværende stævneår