Opstaldning

Hvis du er interesseret i en opstaldning på Kastanjely, kan du ringe og lave en aftale med os om et besøg, hvor du kan se stedets faciliteter og tage en snak med os om, hvordan tingene fungerer her.

Inden din hest kommer, skal du udfylde en kontrakt, samt en indmeldelsesblanket til BLIS.

Priser pr. 1. september 2022

Boksleje                                                   1200,-

Halm/træpiller  (6 poser pr. mdr.)            250,-

Foder Pony (Easy Nature, gulerødder)  300,-

Foder Hest (Easy Nature, gulerødder)   600,-

Wrap (6 – 8  kg pr dag)                            350,-

(mere wrap kan tilkøbes for 1,75 pr. kg.)

Følgende er gældende for heste opstaldet på Pollas hestepension:

• Der fodres 3 gange dagligt.
  • Der fodres kl. ca 7.30 og kl. ca.16-17 og sidste gang kl. 20.30
  • Ridehuset, samt udendørsbanen kan bruges frit. Hvis du tænder lyset i ridehuset, skal du slukke det, når du går.

• Du skal anvende ridehjelm, når du rider i ridehuset eller på udendørsbanen.

• Du skal selv muge.

• Du skal selv lukke ud og ind
  • Du skal være medlem af BLIS rideklub.

• Hvis din hest bliver syg kontakter vi dig. Vurderes der behov for dyrlæge, og vi ikke kan få kontakt med dig tilkalder vi dyrlæge og du skal betale dyrlægeregningen.

• Hesten står på ejerens eget ansvar. Dvs. at der ikke kan rejses erstatningskrav for skader sket på fold, ridebane, i boks osv

• Opstaldning og evt. ekstra wrap og træpiller betales på konto nr 340913007357 (Danske bank). Manglende betaling til tiden, vil medføre, at opstaldningen opsiges..

• Opsigelse af boks skal ske skriftligt (brev eller mail birgittepollas@gmail.com med en måneds varsel den 1. i måneden

• Prisstigninger varsels mindst 2 måneder før ikrafttrædelse